Summa sidvisningar

torsdag 29 november 2012

FISKEMÄSSA I HOLLAND TILL HELGEN!




Imorgon bitte reser jag ner till Holland, Utrecht för att jobba på Europas största fiskemässa,
"De Hengelsport En Visbotenbeurs".
Mässan pågår fredag till söndag mellan 10 - 17. Sedan väntar kvällsflyg hem igen till Arlanda Stockholm.

Jag är där tillsammans med "Sweden Fishing" för att sälja in min enskilda firma "Berglunds Fiskeguider" och vår region till den stora gruppen sportfiskare som finns i Holland, Tyskland mfl.

Det har föregåtts med massor av förberedelser och tryckning av produktblad, bildspel, rollups mm. Det skall bli riktigt spännande och se vad det kan ge.

Sedan skall jag själv försöka hinna med att gå runt även jag och få lite nya influenser till mitt eget fiske (kan behövas).
Återkommer med rapport hur mässan har utfallit.

VINTERN ÄR HÄR
Så blev det då till slut ett rejält väderomslag och kallluften rasar ned över landet, idag har snön yrt runt gård och knut men inga mängder men tillräckligt för att vintern skall segra.
Själv kommer jag att samla kraft till julledigheten som för min del blir rekordlång precis som i fornstora skoldagar.
Från den 22 december till 6 januari är man arbetsbefriad! Kan mycket väl bli någon julgädda ifrån isen dessa dagar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar