Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

LÄGGER NED BLOGGEN!

Det är inget dramatiskt med detta, jag var tidigt ute i bloggvärlden och numer svämmar det över av nya bloggar.
Största anledningen är att jag anser bloggen överflödig och har fyllt sin funktion över tid.
Det var mycket för min egen skull som jag plitat ned lite rader mellan varven, kul har det varit i alla fall.

Jag har inte heller slutat att fiskat utan det har rullat på som vanligt denna sommar och höst. Fisket kommer jag fortsätta med så länge benen bär mig, var så säkra!

Ha det!

På väg mot nya äventyr!

7 kommentarer:

  1. Tråkigt Dennis! Håller inte alls med dig om att bloggen är överflödig. Visst finns det många trevliga bloggar nu för tiden men det är inte många som drivs av erfarna och kunniga fiskare som går lite djupare in i ämnen, analyserar och håller på med statistik. Din blogg är en av fåtalet bloggar som gett mig nått mer än bara trevlig läsning.

    Men vet själv hur det kan vara, räcker inte tiden till och inspirationen inte är där så skall man inte fortsätta. Får tacka för dessa år och all läsning. Du kan ju alltid återuppta bloggandet om du känner att tid, ork och lust infinner sig...

    / Mats

    SvaraRadera
  2. Neeei, dette er triste nyheter. Har fulgt bloggen din en stund og har hentet mye inspirasjon herfra. Veldig triste nyheter... Legg meg til på facebook :-)
    Mvh Thomas Monsen

    SvaraRadera
  3. Nej vad synd! Sett fram imot varenda inlägg du gjort och lärt mig massor av dig. Håller med Mats. Bästa bloggen jag läst och har nog läst igenom den flera gånger efter nya tipps och trix. Men lycka till med allt så hoppas jag att vi får se mer av dig i framtiden, jag kommer fortsätta kika in här om sidan kommer att ligga uppe.

    /Jocke

    SvaraRadera
  4. neej!! Det har verkligen varit roligt att följa en gäddfiskare med båda fötterna på jorden, och med egna trix&småpickel och visar att plånboken inte behöver tömmas!
    Det har varit massa rolig läsning och skitfiske på dig i framtiden! :) /Stoffe Flodberg

    SvaraRadera
  5. Får tacka för mycket bra läsning!!
    Kommer sakna nya inlägg.
    Tänker du ta bort den? Eller bara sluta med uppdateringar?

    Man vet ju aldrig när/om sugen att återuppta kommer tillbaka.

    Ses kanske på isen i vinter...

    Tack iaf!

    SvaraRadera