Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

Kommentarer till Bloggen

Det är alltid kul när ni läsare lämnar kommentarer och frågor om det jag skriver om i bloggen, eller lämnar egna tips och tankar på fisket. När ni skriver en kommentar så skall ni lämna en signatur, t ex webbadress eller tex vara anonym. När ni skall skicka kommentaren så är det inte alltid ni på första tryckningen kommer fram till "koden", prova då att trycka två gånger på "skicka kommentar"-knappen så kommer ni fram.

Snart är det öppet vatten igen!

Så gnugga geniknölarna och delge era tankar.

//Dennis B "EsoxHunter"

4 kommentarer:

  1. Därför aldrig mina kommentar kommer med då kanske.

    SvaraRadera
  2. Tjenare Dennis!
    Ska prova lite spinnfluga till våren efter vad jag läst här, trodde faktiskt inte så mycket på de men ska ge de en chans. Vilket märke hade du bäst framgång med, såg att den största tog en i-fish men var det märket som fiskade bäst?

    Mvh Mattias

    SvaraRadera
  3. Jag gillar I-fishen då den har massor av volym, men man måste kolla upp den med jämna mellanrum för limningen släpper lätt, numer så känner jag efter om det fattas lim nånstans på kroppen då duttar jag dit snabblim. Abus fluga är kanon då gäddan vill ha lite mindre bete och den är klart prisvärd. Kinetics nya med jätteskallen sjunker lite snabbare än de andra två flugorna men med den kastar du till horisonten. Den passar bäst till lite snabbare fiske. Jag älskar gäddflugorna och på de två säsongerna jag använt dessa till förleksfisket har jag plockat 20 st över 4 kilo och det på 8 pass.

    SvaraRadera
  4. Då blir det att beställa i-fishen i några olika färger, volym gillas! Rapport kommer så snabbt isen släpper, om den nu släpper;)

    Tack för svaret.

    Mvh Mattias

    SvaraRadera